Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2011 15:27 - Интервю с Джон Галиано
Автор: delsoho Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4882 Коментари: 3 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Джон Галиано е едно от най-ексцентричните имена на съвременната модна сцена. През 1984 г. той завършва училището по моден дизайн “Сент Мартин” в Лондон. Дипломната му колекция, вдъхновена от френската революция, е толкова успешна, че е изкупена буквално за дни. През 1995 г. става главен дизайнер на “Живанши” и така се превръща в първия британски творец, който оглавява френска модна къща. През 1997 г. става главен дизайнер на “Кристиан Диор”.
В своите дизайнерски творения Галиано съвместява любовта си към театъра и към женствеността. Той обявява Чарлийз Терон за своя муза и дори я прави рекламно лице на един от най-известните парфюми на “Диор” – “Ж’адор”. В момента Галиано прави колекция съвместно с рапъра Джей Зи.

image

Какво ще кажете за някои твърдения, че днес истинската мода е мъртва?
Естествено аз не съм съгласен с тях! Въпреки това бих казал, че донякъде ги разбирам. Те произлизат от факта, че днешната мода е прекалено скъпа. А това не е необходимо. Модата трябва да е достъпна за всяка жена.

В такъв случай можете ли да оправдаете един тоалет, който струва $30 000?
Облеклата с моята марка не може да струват толкова, но да, мога да оправдая такава цена. Хората дават купища пари за благотворителност, защо да не отделят пари и за себе си, ако ги имат... Вие всъщност си плащате за техниката и за възможността да носите дреха с етикета на дизайнера

А какво ще кажете за жените, които обичат хубавите дрехи, но не могат да отделят $30 000 за една рокля?
Защо трябва да плащат толкова много? Вземете за пример моите тоалети – те са на доста прилични цени, а кройката се прави направо на тялото. Това ги прави специални.

Бихте ли се отказали от модата, за да правите нещо друо?
Обичам жените. Обичам работата си. Любимите ми реплики са “Скрий този корем, изпъни врата”...Обичам да давам на жените това, което заслужават и което искат.

А какво искат те?
Е, хайде стига! Всички знаем! Секс, разбира се! Всеки иска да бъде сексуално привлекателен и околните да оценват това качество. Кога обаче за последно чухте мъж да казва на някоя жена “Много си красива”?! Аз правя точно това. Но това е загубена кауза, човече.

Защо е загубена кауза?
Проблемът е в мъжете. Зная, че не бива да казвам това, но мъжете подтискат жените, за да прикрият собствената си некомпетентност. Мъжете не искат друг мъж да заглежда жена им, защото не знаят как да се справят с това. Но дамите най-накрая осъзнаха, че мъжете им ги карат да носят широки безформени дрехи, само защото не искат друг да осъзнае какво се крие отдолу. Давайте смело, момичета!

Какво ще кажете за модния бизнес? Вие нямате зад себе си машина за пари – налага ли ви се да правите компромиси заради този факт?
Не ми пука за парите, наистина. Просто искам да првя това, което обичам.

Всеки казва това. Човек може да работи здраво и да прави пари, а може да работи здрво и да не печели нищо. За да правиш това, което обичаш, ти трябват пари.
Ами който иска да ми вярва. Със сигурност бих искал моята модна къща да бъде богата като “Шанел” – ето това искам да постигна – модна къща на бъдещето.

Не можеш ли да имаш едър капитал зад гърба си и пак да продължиш да бъдеш творец?
Но аз не съм творец... е може би съм творец с малко “т”. Казах ти – аз съм в услуга на дамите.

Близък ли си с родителите си?
Те живеят в Англия. Майка ми е испанска циганка, а татко е от Гибралтар.

Майка ти ли те научи да шиеш?
Тя ме нучи да танцувам фламенко, но за съжаление майка не може да зашие дори едно копче. Баща ми ме научи.

Той разбира ли от мода?
Той разбира просто, че ме обича.

Изброй пет неща, които с повлияли на начина, по който възприемаме модата.
Наполеон. Императрица Жозефина. 40-те години на миналия век. Желанието за блясък. Нуждата да бъдем модерни. Станаха ли пет? Не...Още едно... Ами аз, разбира се! Сега станаха пет. Боже, ужасно е да кажеш подобно нещо!


Тагове:   интервю,   Диор,   Джон,   Галиано,


Гласувай:
29



1. анонимен - Ужас
03.03.2011 15:59
Какво ме занимаваш с този педал? Малко ли ни е Евгени Минчев?
цитирай
2. delsoho - Какво ме занимаваш с този педал? ...
05.03.2011 03:47
анонимен написа:
Какво ме занимаваш с този педал? Малко ли ни е Евгени Минчев?

Прекалено грубо се изразяваш.
цитирай
3. delsoho - или друг, важно е какво имаш да дадеш ...
05.03.2011 03:47
lelyasofka написа:
или друг, важно е какво имаш да дадеш на Света.

Напълно съм съгласен.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: delsoho
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 87850
Постинги: 6
Коментари: 59
Гласове: 715
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031